خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/26 - 11:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی با اشاره به طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی؛

کاخ سفید درصدد فضاسازی منفی علیه ایران در آستانه مذاکرات هسته‌ای است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد طرح موضوع همکاری ضد ایرانی از سوی آمریکا و کشورهای عربی در آستانه برگزاری مذاکرات هسته ای صرفا برای فضاسازی منفی علیه کشورمان است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به ساز و کار جدید آمریکا و کشورهای عربی برای همکاری ضد ایرانی، گفت: واشنگتن کشورمان را قدرت موثر در جهان و مقابله کننده، مخالف و جریان ساز با هژمونی ایالات متحده در دنیا می داند.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس آمریکایی ها از هر ابزاری برای تقابل با ایران استفاده می کنند و از این رو تلاش می کنند برای خودشان همپیمان و شریک پیش بینی کنند.



وی با اشاره به اینکه مقامات کاخ سفید همواره برای مقابله با جمهوری اسلامی اقدام به بهانه تراشی کرده اند، ادامه داد: در واقع موضوعات هسته ای، حقوق بشر، فعالیت منطقه ای و غیره از جمله مسائلی هستند که ایالات متحده با طرح آنها تلاش می کند کشورمان را به عنوان نگرانی و چالش به افکار عمومی دنیا معرفی کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک طرح چنین موضوعاتی در آستانه برگزاری مذاکرات هسته ای صرفا برای فضاسازی منفی علیه کشورمان است تا بتوانند از این مهم بهره برداری کنند.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان باید از مقامات کاخ سفید سوال کرد آیا آنها مسئول رفع نگرانی‌های جهانی هستند؟ چرا اگر نگران مردم جهان هستند، نسبت به کشتار مردم یمن واکنشی نشان نمی دهند یا خودشان اقدام به پرورش تروریست های تکفیری داعش کردند؟./



پایان پیام

  • کد خبر : 331500
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار